hannaclaudia

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av hanna czechowski - 9 februari 2012 22:09

När vi kom hem från skolan gjorde vi tacos och mumsade i oss det. Vi har varit ute och gått genom hela Gneata känns det som, men några fina bilder fick vi i alla fall. Nu ligger vi i två olika rum och ska sova. Imorgon är det fredag och jag ska ha myskväll hemma med mamma och Stefan. 

Men nu ska jag stänga av mig dator och sova lite, kanske smsa bv och se om hon har somnat puss. 


   

Av hanna czechowski - 9 februari 2012 14:35

Heeeeej. Sitter i skolan och har media. Efter skolan får jag med min bestis hem. Mysigt. Vi ska laga tacos, eller okej det är jag som ska laga det. Sen ska vi nog antagligen baka negerbollar ( klassiker ) Och så ska vi se om någon vill hitta på något med oss.. Hmm forever alone! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards