hannaclaudia

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av hanna czechowski - 29 februari 2012 22:21

Tjobreee! Nu har jag kommit hem från en dag i kaos. Mötet i skolan som jag skrev om förut som jag inte ens tänker ta upp. Men annars idag så efter skolan gick jag till stan med Erica Elina och Johanna. Så mötte vi upp Stefanie, vi gick till Cafe latte och tog en fika. Sen gick jag på stan med Erica tills ungefär klockan fem. Hennes pappa hämtade upp oss, så åkte vi till donken ( haha tjocka! ) och tog en fika. Sen väntade vi på att tiden skulle rinna iväg. 

Efter mötet åkte mamma och jag hem, tog en sväng förbi affären för att handla något att äta. Nu har vi ätit och jag sitter i soffan och kollar lite på fotboll. Men nu ska jag gå ner och sova.. Godnatt! 


 

Av hanna czechowski - 29 februari 2012 10:58

Hej alla söta! Nu har vi anlänt till skolan, vi har haft idrott och där vi pumpade på gymmet eftersom vi hade träningsdagboken. Sen tog vi den klassiska turen till donken och tjockade oss. Nu sitter vi och har P A R T Y ! 

Och om se sådär en halv timme är det lunch! 


     

Ovido - Quiz & Flashcards