hannaclaudia

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av hanna czechowski - 14 februari 2012 21:00

Ja för mig i alla fall. Har kollar på Top modell och nu ligger jag och kollar på House. Mina favoprogram. Det snöar som F A N ute, jag vill inte ha mera snö + att jag saknar min fina vän.. 

Men nu ska jag packa lite kläder för imorgon är det idrott på morgonen som står på schemat.

Puss


   

Av hanna czechowski - 14 februari 2012 18:44

Drog ner på stan efter skolan med Patricia och fixade lite saker som skulle fixas. Tog halv fem bussen hem, kom hem och har nyss ätit lite mat och druckit skumpa. Det är ju ändå alla ♥ dag. 

Min skoldag har faktiskt varit riktigt rolig, lite brev hit och dit. Fria Elsa. Grattis på henne! Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kollar på tv. 



Av hanna czechowski - 14 februari 2012 06:38

Godmorgon! Idag är jag väldigt sliten och seg, det blir att ta party bussen idag så jag kan sova. Och så taggar vi alla ♥ dag i skolan. Men nu ska jag borsta tänderna och sen sen knata ner till bussen. Puss 


   


















Ovido - Quiz & Flashcards