hannaclaudia

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av hanna czechowski - 25 maj 2011 22:05


Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna - Welcome to St


Chris Brown Feat. Pitbull - International Love



J Boog - Waiting on the Rain



Chester See - Everything


 



Av hanna czechowski - 25 maj 2011 18:16

Sitter hemma hos min älskade vän Marika och kollar på tv. Vi ska snart tagga ut och träffa Sanna och Natha tror jag   

Marika borde egentligen plugga, men hon tycker att hon kan göra det senare, inte bra inte bra..

Jag har ig i matte och det känns kasst, men jag får skylla mig själv..


 

Av hanna czechowski - 25 maj 2011 07:43

Dom här sista dagarna i skolan som man har kvar, det är ren tortyr! Jag har massa saker som jag har legat efter i som måste göras. Jag får panik.

Men idag är en ny dag och då får man ta nya tag. Så nu drar jag till skolan.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards