hannaclaudia

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av hanna czechowski - 18 maj 2011 20:40

Jag känner mig jätte duktig, jag har pluggat nästan hela dan ( stolt )

Nu har jag borstat tänderna och ska alldeles strax sova   

Men först måste jag ju nörda lite facebook   


Haha det finns verkligen jätte mogna och tuffa männsikor i denna värld. Som tydligen inte tror  jag vågra säga ifrån när jag är själv. Men haha det kunde jag visst  

Du är bara pinsam, hoppas du fick riktigt jävla ont, och passar dig sen! 

Av hanna czechowski - 18 maj 2011 16:33

Slutade tidigt idag, så kom hem med tidiga bussen. Tog mig något att äta och satta mig och kolla på Simpson!  

Nu hade jag tänkt mig att fortsätta med mitt pluggande. 





Av hanna czechowski - 18 maj 2011 08:57

  Sitter i skolan och jobbar med hemkunskapen som skulle varit inne för LÄÄÄÄÄÄNGE sen. Vanessa sittre bredvid mig och ser söt ut.
Solen skiner idag också!

  

Ovido - Quiz & Flashcards