hannaclaudia

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av hanna czechowski - 17 maj 2011 22:18

Jag älskar verkligen vissa människor. Men endel kan gå och dö.
Inte för att jag mår dåligt över att du inte är min " vän " längre. Men det är bara väldigt skönt att du inte finns vid min sida.
Nu kan jag tänka mer på mig själv och inte din så kallade problem.


Men nu ska jag gå och byta tampong för den som ville veta, sen ska jag dricka lite vatten och sen sova. Så jag säger GODNATT !


 


Av hanna czechowski - 17 maj 2011 16:46

 

Just nu sitter jag i min säng lyssnar på the voice och pluggar. Jag har massa arbeten som skulle varit inne för länge sen. Men jag har inte vara orkat..  
Jag har nyss gjort klart maten till familjen idag, eftersom det är min dag idag.


jag har damp på min bror, han tar mina kläder..

Ovido - Quiz & Flashcards