hannaclaudia

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av hanna czechowski - 18 mars 2011 22:21

Åh vad jag saknar sommaren! :( När man kollar på bilder blir man taggad till 1000!
Eller är det bara jag som blir det?  

Nej men vad har jag för mig? Jag sitter väl och har tråkigt, som jag har haft idag..
Spelade spel med mamma för ett tag sen. Jag vann! Eller nej jag förlora  
Nu funderar jag nästan på att krypa ner i sängen och sätta på någon bra film ? Fast först måste jag ju hitta en på datan, men det är inte så svårt   

Av hanna czechowski - 18 mars 2011 16:43

Nu börjar jag bli bättre, efter helgen kan jag nog börja gå ut och vara med folk igen !  
Man kan ju undra vad jag har haft för mig på en Fredag?
Jo det ska jag tala om. Jag har varit riktigt sur på att det snöa idag..
Aa sen har jag faktisk varit lite snäll och skottat   jag är stolt


     

Ovido - Quiz & Flashcards