hannaclaudia

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av hanna czechowski - 17 mars 2011 18:54

Hur gulligt är inte inte det här?
Det är en kille som friar till sin tjej, bilderna är ifrån när han gjorde det. Sen är hon med om en olycka och man får se hur hon blev efter. Men han sjuger att han kommer stanna hos henne, för annars skulle det vara tomma ord som han sa förut. Det är så himla fin text. Det är värt att se på.
 

ja

Av hanna czechowski - 17 mars 2011 11:51

Nu var jag här igen. Men jag kom och tänka på en sak.
Igår så klaga min mamma och Stefan, eller dom klaga inte dom mest kommentera. För dom vill ju mitt bästa. Det är så i börjarn av veckan mådde jag illa när jag åt eller bara såg mat. Jag skulle skära sallad jag började gråta för jag mådde så jävla illa. Och I helgen när jag blev sjuk så åt jag inget, för jag låg bara stilla och gjorde igen ?
Men dom säger att jag aldrig äter en stor potion, utan jag äter minder och går i skåpen någon timme efter! Jaha tack för den.
Men vafan om jag inte är hungrig eller sugen på mat, då kan jag ju inte trycka i mig mat så jag spyr  ?

Så nu har dom tvingat mig börja äta något bra till frukost - typ gröt! Okej jag kan tycka det är gott. Men gräjen är den. Vem fan orkar ställa sig klockan halv 7 på morgon och göra gröt? Inte jag iaf.
Nu har jag nog fått allt mitt sagt! Bara för att jag är duktigt ska jag gå och göra pannkakor nu!
 

Av hanna czechowski - 17 mars 2011 11:05

En vacker dag som den här, vad kan man hitta på då?
Jo man kan ju tvätta lite, kolla på tv och sitta vid datan!  
Senare idag ska jag på utvecklingssamtal, och jag känner på mig att det kommer väl inte gå så jätte bra. Jag har varit sjuk senaste ganska mycket. Sen massa prov..
Men jag får väl hoppas på den bästa  

Men vad gör jag nu då? Jag sitter i sängen lyssnar på lite muusik. Mysmys !
nej men nu ska jag kolla på någon film eller något och vänta på att mamma ska komma hem. Jag lär väl skriva ett tråkigt inlägg sen   

Ovido - Quiz & Flashcards