hannaclaudia

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av hanna czechowski - 16 mars 2011 23:11

Nu ska jag alldeles strax sova, jag ska bara fylla ett glas med vatten. det har jag alltid när jag är förkyld och hostar!
Sen ska jag byta om och ta några tabletter. Sen är jag redo för att skriva historia!  


Av hanna czechowski - 16 mars 2011 20:26

Jag kanske ska börja blogga igen? Det vore nog på tiden.
jag har bara inte haft orken till att skriva och uppdatera mig. Men nu ska jag vi nog se  
Det har inte hänt så mycket undertiden, det gamla vanliga typ. Folk är konstigt, men det är tur det finns andra också  
Men vad har hänt i mitt liv dom senaste dagarna ?
Jo jag har gått och blivit sjuk ( ovanligt, det är den meningen min mamma sa ungefär..  ) Idag var det nationella, men det får jag nog göra en annan vacker dag.
Fan våren börja komma! MEN JAG FÅR SITTA INNE OCH RUTNA!  
Det har nog egentligen inte hänt så mycket, inte vad jag kommer på just nu  

 

Ovido - Quiz & Flashcards