hannaclaudia

Alla inlägg under oktober 2011

Av hanna czechowski - 6 oktober 2011 18:26

Hej alla! Hur har ni haft det i denna regniga Torsdag?

Nu känna det verkligen att det är höst, så typiskt. Men det är ändå mysigt.


Just nu sitter jag vid mitt skrivbord, och ska snart städa mitt rum och packa för en helg i Strängnäs med dom bästa!

Det ska bli riktigt rolig, hoppas det blir lyckat.  

Av hanna czechowski - 5 oktober 2011 20:03

Sitter hemma i soffan och kollar på arga snickaren med stefan. Mamma och Simon är och tränar. Snart ska jag gå och duscha, sen fixa mina naglar. 

Nu taggar jag helg, det kommer bli så jävla bra! Fast kanske ska prata med mamma också   

Av hanna czechowski - 4 oktober 2011 21:55

Livet lekar, orkar inte bry mig. 

I helgen ska jag dra till strängnäs med stefanie, om allt blir som planerat. 

¯\_(ツ)_/¯


 

Av hanna czechowski - 2 oktober 2011 14:11

Ännu en seg söndag att bara ligga inne. Ska plugga lite engelska så jag kan få klar uppsatsen någon gång. Sen måste jag gå till Hanna för att hämta cyklen som jag lämnade där igår. 

Jag har inte så mycket planer för idag om man säger så. 


 

Av hanna czechowski - 1 oktober 2011 19:42

Hej har ni haft en bra dag? Det har jag haft. Varit i skogen med mamma en snabbis hittade en del svamp. Sen har vi lagat middag hela familjen tillsammas. Nu ska jag ner på byn och möta upp min vän Hanna. Vi ska väl göra det gamla vanliga cykla, prata och bara göra inget! 

 

Av hanna czechowski - 1 oktober 2011 19:42

Hej har ni haft en bra dag? Det har jag haft. Varit i skogen med mamma en snabbis hittade en del svamp. Sen har vi lagat middag hela familjen tillsammas. Nu ska jag ner på byn och möta upp min vän Hanna. Vi ska väl göra det gamla vanliga cykla, prata och bara göra inget! 

 

Av hanna czechowski - 1 oktober 2011 00:43

Sitter ute på kvegerö hos stefanie med carolina. Vi sitter och kollar film och myser galet. Vi har varit i Vagnhärad men de hände inte så mycket där, fast det händer inte så mycket här heller. Stefanie är as tråkigt och osocial som fan! Men Carro och jag har as kul!
tjoooooo


 

Ovido - Quiz & Flashcards