hannaclaudia

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av hanna czechowski - 13 oktober 2011 23:10

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är en ny dag med nya problem. 

Ni får sova så gott så skriver jag imorgon    

Av hanna czechowski - 13 oktober 2011 21:14

 


Nu är det riktigt kallt ute, löven täcker marken.Det är höst!

Precis kommit hem, utvecklingssamtal ett gick bra. Nu ska jag bara plugga lite. Sen ska jag gå och lägga mig. 
Morgon dagen är inte riktigt klar än, vet inte riktigt vad som händer.

Det återstå att se    

Av hanna czechowski - 13 oktober 2011 10:05

Försöva mig lite i morse, så det var bara att gå upp ta på sig kläder och slänga ner något att äta i väskan. Sen bege sig mot bussen. 

Nu sitter jag iaf i skolan och ska snart ha engelska. Sen ikväll ska jag ha utveckligssamt. Ja vi får se hur det går.. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards