hannaclaudia

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av hanna czechowski - 12 oktober 2011 21:13

Kom hem för en stund sen. Satte mig framför brasen och kollade lite på simpson. 

Nu ska jag ta mig en dusch, sen måste jag plugga lite svenska så jag kan bli klar någon gång.

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal så kommer hem senare än vanligt. Men stannar nog kvar i Nyköping fram till dess. 



Av hanna czechowski - 12 oktober 2011 17:13

Cykel turen till Trosa gick bra, tandläkar besöket gick bra. 

Nu väntas det mat i huset. Hamburgare med klyft potatis.   

Sen blir det att dra ut och träffa folket. 


 

Av hanna czechowski - 12 oktober 2011 10:26

Idag fick jag mig en sovmorgon, eftersom jag ska till tandläkaren och laga min tand som jag råkade bita av en bit av min tand när jag käka sushi.. Så nu ska jag och adam ta cyklarna och åka till Trosa. Jag tyckte det var lite snällt av han att följa med mig! Men nu måste jag rusa. 

Puss 


 

Ovido - Quiz & Flashcards