hannaclaudia

Alla inlägg under september 2011

Av hanna czechowski - 25 september 2011 21:54

Ligger i min säng, med mig nya fina hår. Det blev as grymt. Fast kunde inte svika mitt blonda.
Man kanske ska ta och skriva lite på engelska uppsatsen. Och matten, men den fattar jag inget av. Det får jag ta i  skolan imorgon.
Min helg har varit helt okej, inte så mycket tjafs. Det har varit ganska lugnt. Skönt! Imorgon bär det av till Gnesta hoppas jag. Saknar mamma och Stefan. 
Men nu ska jag torka mitt hår och sen ska jag skriva lite engelska.


Ni får ha det så bra, hejdå! :)



Av hanna czechowski - 24 september 2011 00:26

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och ha filmmys med mig själv. GOOOOOOS! 

Imorgon får jag se vart dagen leder, jag ska iaf sova ut. 

Min dag har varit sooft, skolan var chill sen åkte och shoppa med pappa! Fick med mig lite roliga saker hem. Sen drog jag ut och var med mina fina vänner och tog en vild skogstur med Jesper på hans moppe på fyra hjul i  skogen det var assss kul! 
   

Av hanna czechowski - 20 september 2011 21:30

Jag förväntade mig inte att livet skulle vara lätt, men att det skulle vara så svåra buslut att ta var det ingen som sa till mig. Men snart är det min tur att stå på första plats dit! 


Jag saknar tiderna då allt var som bäst! 


       

Av hanna czechowski - 20 september 2011 10:50

         

Av hanna czechowski - 20 september 2011 06:25

sitter i köket i min ensamhet och äter frukost. Nu börjar min bror vakna till liv från sin lya. Snart ska jag gå och fixa mig, sen knata till bussen och bege sig till skolan. 


 

Av hanna czechowski - 19 september 2011 21:20





Sitter i soffan och kollar på 2½ men. Har varit hemma hela dagen. Sov fram till klockan halv 4 nästan. Men imorgon ska jag gå till skolan. 
Det börjar bli mörkt om kvällarna och det är faktiskt ganska mysigt. De är så hösten är.



 This one's for you and me, living out our dreams
We're all right where we should be
Lift my arms out wide I open my eyes
And now all I wanna see
Is a sky full of lighters,
A sky full of lighters.

Av hanna czechowski - 18 september 2011 22:50

      

Ovido - Quiz & Flashcards