hannaclaudia

Alla inlägg den 2 september 2011

Av hanna czechowski - 2 september 2011 21:37

Min förkylning går inte åt rätt håll om man säger så, vid maten började jag få ont i ryggen. Och när jag får det brukar jag alltid få feber. Så nu har jag feber också!

Så nu blir det bädda ner sig i sängen och kolla på hur många lingon finns det i världen   

Av hanna czechowski - 2 september 2011 19:14

Eller inte ens taggad, sjuk fortfarande och det blir inte bättre. Jag har svårt att andas och orkar inte röra mig så mycket. Allt är bara piss. Det känns som om det är många som är sjuka nu.  Men det blir bättre när man har någon som pysslar om en. Och det lär bli mamma.
Jag gick ju till skolan idag, men det vara bara för att få ut datorerna. Jag känner mig som en riktigt kämpe.
Nu ska jag gå upp till Mamma och Stefan och kolla hur det går med maten. Sen ska jag nog bara lägga mig på soffan och dööööööö!

 

Ovido - Quiz & Flashcards