hannaclaudia

Alla inlägg den 25 september 2011

Av hanna czechowski - 25 september 2011 23:24



My heart's a stereo
It beats for your, so listen close
Hear my thoughts in every note


Make me your radio
Turn me up when you feel low
This melody was meant for you
Just sing along to my stereo

Av hanna czechowski - 25 september 2011 21:54

Ligger i min säng, med mig nya fina hår. Det blev as grymt. Fast kunde inte svika mitt blonda.
Man kanske ska ta och skriva lite på engelska uppsatsen. Och matten, men den fattar jag inget av. Det får jag ta i  skolan imorgon.
Min helg har varit helt okej, inte så mycket tjafs. Det har varit ganska lugnt. Skönt! Imorgon bär det av till Gnesta hoppas jag. Saknar mamma och Stefan. 
Men nu ska jag torka mitt hår och sen ska jag skriva lite engelska.


Ni får ha det så bra, hejdå! :)



Av hanna czechowski - 25 september 2011 21:54

Ligger i min säng, med mig nya fina hår. Det blev as grymt. Fast kunde inte svika mitt blonda.
Man kanske ska ta och skriva lite på engelska uppsatsen. Och matten, men den fattar jag inget av. Det får jag ta i  skolan imorgon.
Min helg har varit helt okej, inte så mycket tjafs. Det har varit ganska lugnt. Skönt! Imorgon bär det av till Gnesta hoppas jag. Saknar mamma och Stefan. 
Men nu ska jag torka mitt hår och sen ska jag skriva lite engelska.


Ni får ha det så bra, hejdå! :)



Ovido - Quiz & Flashcards