hannaclaudia

Alla inlägg under februari 2011

Av hanna czechowski - 6 februari 2011 20:54

     
 jag älskar er - ni får mig på rätt vägar

Ingen dag är den andra lik, men livet rullar på!

Av hanna czechowski - 5 februari 2011 21:20

 
Ibland går det inte som man har tänkt sig. Men det löser sig och blir bättre.
Marika har utegångsförbud, och jag håller henne sällskap!
Vi kollar på melodifestivalen och om jag får säga mitt blir det bara töntigare och töntigare. När man var mindre kommer jag ihåg att det var jätte spännande och roligt, nu är det bara pinsamt..
Marika och jag har haft en lite romantisk middag men ljus och lite kroketter och sås,  roligt mysigt. Men nej nu ska vi kolla på lite tv och ta det lungt. Och kanske äta lite glass eller?    

Av hanna czechowski - 2 februari 2011 19:34

Sitter halft naken eller asåå Marika ville se eller näej!
Men vi sitter i Västerljug hos Elin och hon kom nyss ur duschen sooooft   
Snart ska vi åka till Vagnhärad   

Jag har inget roligt att skriva om, så hejdååååååååå!

Av hanna czechowski - 1 februari 2011 21:50

Det har varit lite dåligt med uppdateringar men jag har inte haft orken eller tiden. Jag har varit borta från skolan i en vecka, så jag har missat ganska mycket!
Så jag har nog ganska mycket att ta igen..

Idag har jag varit med två sötnosar. Elin & marika. Vilka pärlor!  
Vi kolla film, drog till pizzan och tjockade oss och sen drog vi till gårn! Toppen.

Nu tog jag en snabbis vid datan innan den stängs av, för då ska jag sova  

Ovido - Quiz & Flashcards