hannaclaudia

Alla inlägg under februari 2011

Av hanna czechowski - 14 februari 2011 20:47

Alla hjärtans dag idag.
Det är nog många som kanske firar den med någon speciell?
Men jag har faktisk firat den med mamma och Stefan.
Min storebror var ju inte hemma..

Jag känner mig jätte stressad! För den här veckan har vi jätte mycket läxor. Och sen skulle det inte förvåna mig om jag har glömt hälften av det vi ska göra..
Jag har suttit i två timmar och pluggat so!
Nu ska jag gå och duscha och sen gå och lägga mig, för jag tror jag ska till skolan imorgon.   

Av hanna czechowski - 12 februari 2011 19:05

En bild på något som göra dig glad.


 
Min mamma! Hon finns alltid där när jag behöver henne.
Och jag älskar henne  
----------------------------------------------------------------------------------------------

Av hanna czechowski - 8 februari 2011 16:45

En bild på någon i din famlij.

Det får nog bli en bild på  min bror


 

Av hanna czechowski - 7 februari 2011 16:02

En blid på dig själv. 

   

Av hanna czechowski - 7 februari 2011 15:43

 
LOUISE HELLBERG ♥ HANNA CZECHOWSKI

Det är viktigt att plugga nu när man snart ska välja inför hela sin framtid. Men just idag har jag ingen lust att plugga. Så jag är med min älskade vän LOUISE HELLBERG. 

 Jag tänkte lägg ut lite bilder från igår. 
       

Av hanna czechowski - 6 februari 2011 21:35

Någon du umgås väldigt mycket med ;

Det finns ganska många.. Så jag kan inte bara välja en..  

  Hanna & Jannele - mina bästa vänner    Elin Rehnström - någon jag aldrig kommer säga hejdå till   Louise hellberg - någon som är så lik mig själv på sättet
Stefanie Brännvall - Min egna lilla kiisseeee
   
Isabella stolt - Hon är den som betyder mest just nu, för hon och jag kan prata om allt och vi förstår varandra


Av hanna czechowski - 6 februari 2011 21:33

jag tänkte att jag kör på en sånhär;

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Ovido - Quiz & Flashcards