hannaclaudia

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av hanna czechowski - 15 februari 2011 22:25

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, läsa lite tror jag också.  
Så jag säger godnatt!



Av hanna czechowski - 15 februari 2011 21:11

En låt som jag lyssnar på hela tiden nu, jag gillar covern!
och den passar in på en person just nu!



   
Även om jag älskar dig så mycket som jag göra. Så hatar jag dig på samma gång. Igen är perfet och ingen kan vara som någon annan vill. Men ibland måste du lyssna på dig själv och inte ta åt dig av vad alla andra säger. Det är så mycket som förstör mellan oss, jag vill vara utan dig men det går inte.

Av hanna czechowski - 15 februari 2011 18:45

När jag sitter och kollar igenom bilder så hittar jag massor av sommar bilder. Och sen så kollar man ut. Då tror jag att det aldrig kommer att bli sommar..

Det har snöat hela dagen idag.  

Jag träffade Hanna idag också. Det var otroligt länge sedan faktisk! Vi gick till gårn, spelade biljard och sjöng lips!  



Ovido - Quiz & Flashcards