hannaclaudia

Alla inlägg under januari 2011

Av hanna czechowski - 24 januari 2011 20:59

Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig? eftersom jag har ont i hela kroppen.
Men först ska jag nog gå och äta en apelsin, det såg riktigt gått ut.



Av hanna czechowski - 24 januari 2011 19:06

.. att jag har 40 graders feber, så jag kommer förmodligen att vara hemma resten av vecka..
mamma håller på att göra mat, men jag är inte hungrig. sen jag har bara ätit 2 pizza bullar idag inte okej.
sen är jag godis sugen, kanske ska få mamma att åka till affären med mig en snabbis.
nu ska jag gå och ta en tablett och sen lägga mig framför tvn igen!

puss

Av hanna czechowski - 24 januari 2011 13:32

Nu sitter jag i sängen med täcket över huvudet och lyssnar på melissa horn. Där kärlek! :)

Idag är jag hemma från skolan, eftersom jag har feber! Snart ska jag antagligen gå upp till tvn eller lägga mig i sängen och kolla film.. :)
Kanske ska läsa klart svenska boken också? eller
Men nu ska jag gå och äta något eller iaf försöka..  

Av hanna czechowski - 24 januari 2011 11:43

 
Fick en ny parfym igår. Den luktar super gått!  

Av hanna czechowski - 20 januari 2011 21:56

lite dåligt med uppdaternig, men jag har inte haft tid.
och det kommer inte bli bättre under helgen heller. ;)
för imorgon drar jag till strängnäs med kissen toppen! :D



Av hanna czechowski - 18 januari 2011 22:33

 
Nu har jag pluggat klart, eller jag är inte helt klar.
Men jag tycker det är så jobbigt att göra allt dagen innan det ska in.
Så jag har gjort lite av det som jag har i läxa.  Toppen :)
Jag har även hunit med att duschat, rakat benen och haft inpacknig i håret!

Men nu ska jag sova ett par timmar, sen back to da skola..!

Av hanna czechowski - 18 januari 2011 16:40

sitter hos emma slemma slamsugare h3h3h3 
vi är f3tt tjocka! elller? ;)  

Av hanna czechowski - 17 januari 2011 21:16

Efter en helg med skratt, glädje och mycket känslor.
Fredagen spenderade jag med Elice och Bella. Ja va gjorde vi?

Jo det ska jag berätta. Vi bakade bullar, eller jag och Elice gjorde det rättaresagt.
Vi käkade upp nästa halva degen! inte okej ;)
Och bullarna blev inte dom godaste heller.. hmm
Men senare på kvällen drog vi till Trosa. Det var inget speciellt med det?
Vi åkte hem till bella, käka nattmackor, skratta åt inget?
Sen dog fan alla i sängen.
Lördagen vaknade jag upp vid 10 halv 11. Låg kvar och kollade lite på Elice eftersom hon är så söt när hon sover. Och bella snarkar.. -.-´
Efter någon timme, så gick vi upp, drog till affären köpte "frukost"
Sen drog Elice typ hem. Så bella och jag gick till hallen.
Vi var i hallen hela dan. På kvällen åkte jag till trosa med Stefanie, Elin och Marika. Det sög, Vi hängde inne på trossen. Eller Stefanie spelade "inne"bandy :p

Vi tog bussen hem till kissen. Vi pratade om kärlek.. Ibland är det inte lätt. Men det är bara att le och se glad ut?
Elin åkte hem vid tolv. Jag och kissen satt vid datan och chilla.
Sen sov vi.
Söndagen den var ganska seg. Jag kollade på kissens träning.
Jag gick hem, drog ut och var med snygga och riktigt störda människor!
så jag har haft en riktigt bra helg, må jag säga!

 






Ovido - Quiz & Flashcards