hannaclaudia

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av hanna czechowski - 14 januari 2011 18:33

Tjeeeeeeeeena! eller hej typ?

Som ni kanske märker så är det Elice som skriver, jag tränar lite för snart ska jag skaffa min EGNNAAAAAAAAAAAAAAAA blogg, och jag ska bli kändare än kissie så desååååå! jag vet att alla kommer läsa den, tom dom som hatar mig, för ingen kan motstå mig, det är inge fel med det, liksom jag vet hur det är, jag är ju jag? jjaja, ska inte göra er för avundsjuka nu. Jag kanske ska prata lite om Hanna? hum.... Hanna är en söt tjej, eller ganska söt iaf. Hon är alltid glad!!!!! jag har sett hanna gråta en gång, och då skrattade hon samtidigt, hon är fan coool nu när jag tänker efter! Hanna fiser jävligt bra, det låter alltid olika, typ brrruuuuuu eller priiiiiiiiiiii eller tyyyyp iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, sjukt läskigt! Hanna är en brun tjej, tyvärr. Hon borde vara svensk för då hade jag gillat henne sjukt mycket mer. nej skämt o sido. Hanna och jag bakade bullar nyss, snuskigt snuskiga, ägget vi penslade på såg ut som fittslem, uh inte mysigt att ha det på bullar liksom. Vi ska till Trosa snart, juste det var hemligt. hihihihihihihihi. Nu har jag inget mer att säga förutom att jag gillar hanna väldigt mycket, hon är go och väldigt bussig. Jag ska till gymmet nu, måste se till att magrutorna syns bättre till sommaren, hur flässsscchhhhhiiigt är inte det? HÅNGEL på er och HÅNGEL från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards