hannaclaudia

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av hanna czechowski - 3 januari 2011 08:17

Om man inte får bada och följer med till stranden vet ni vad man gör då... Vava? Jo då tar man paddan och kopplar upp på ett nätverk aweeeesome! För er som inte vet varför jag inte får bada så ska jag nu det berätta för er. Det var en solig dag och vi hade kommit till ett nytt ställe, alla var trötta och griniga efter en lång biltur. Jag blir sur och går ut utan något på fötterna. Asfalten var väldigt varm, eftersom det var över 40 grader ute. Så jag brände mina fötter när jag gick 2 kilometer. Jag fick stora blåsor under båda fötterna. Någon dag senare åkte jag till läkaren för dom som jobbade där vi bor kollade på mina fötter och tycke att jag skulle göra det. En som Jobba där körde oss. Det var inte lätt att hitta för i en lite by finns så sjukstugor, men klockan var ganska mycke och de var dan innan nyår. Men vi kom rätt tillslut. Jag fick skriva in mig, vänta lite sen låg jag där. Doktorn tog en spruta ( tror jag ) och sög ut vätskan som var i blåsorna. Det gjorde ont som fan! När han var klar med sprutorna så smorde dom på någon salva och linda in mina fötter. Han sa att jag inte fick bada eller gå. Men jag var uppe och gick redan samma kväll som jag kom hem. Nu sitter jag iallafall med padda på restaurangen och underhåller mig själv medan alla andra badar... Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag kommer hem. Och jag längtar faktisk. Men nu ska jag gå ner och lägga mig i solen tjaaoo

Ovido - Quiz & Flashcards