hannaclaudia

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av hanna czechowski - 28 oktober 2010 22:06

nu ska jag gå och lägga mig, läsa lite sen sova  
och imorgon kanske jag sover i Vagnhärad om jag får?
så då kanske det inte blir någon uppdaternig

Godnatt & sovgott  

Av hanna czechowski - 28 oktober 2010 19:10

Sitter i sängen och är jätte trött, tror jag ska gå upp till mamma & stefan  
kanske sätta på lite te och gosa ner mig i soffa, ja det låter inte helt fel?  

fast först ska jag nog ta en dusch, för det behövs. Är jätte frusen..
hihi, imorgon är sista skoldagen sen är det LOV!
så jävla härligt  

okej.. nu kom jag på att jag har läxa till imorgon och den ligger kvar i skåpet
bra där hanna!
nu ska jag vänta på att duschen ska bli ledig, och sen på med morgonrocken och dricka te.  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards