hannaclaudia

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av hanna czechowski - 27 oktober 2010 21:50

Okej, nu är det faktist dags att blogga igen eller?  
jag har inte haft tid eller lust att blogga, men jag måste bättra mig!
det har hänt ganska mycket sen sist, och jag säger bara en sak.
jag älskar elin ohlsson otroligt mycket!tack för hjälpen  
 



Idag var det som en vanlig onsdag, gick till skolan. eller åkte  
onsdagarna är fett med chill.
efter skolan, stanade jag kvar i vagnhärad. var med lillrehnen.
tog bussen vid 5 hem, Hanna möte upp mig på stationen.

drog hem till henne i spöregn..
träffa Jannele också.

sen hem och käka.
och chilla galet.
men nu ska jag gå och fixa mig för kvällen och bädda ner mig i sägen.
sen blir det Godnatt för idag   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards