hannaclaudia

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av hanna czechowski - 19 oktober 2010 17:47

Ja, det kanske är dax att börja blogga igen? ;)
nu har jag iaf skaffat ny blogg, så jag ska försöka bli bättre på att blogga.
vi får se om jag lyckas!?  

men idag har jag varit på camfil, jag har ju prao med brudarna den här veckan  
det är faktis roligt om jag ska vara ärligt, men jag älskar luncherna mest, dom är riktigt roliga  
och om jag inte ska prata om våra fika stunder, dom är trevlgit!
man dricker ungefär 6 koppar med choklad om dan  

sen vi tre slutade vi, Sofia och jag drog till gårn och loda lite!
och tog bussen hem.
när vi kom till vagnhärad träffade vi på stefanie & elin.
nu är jag hemma efter en brutal cykeltur, med motvid och spöregn  

snart är det mat, och sen blir det att dra till gårn och chiilla.

puss


 
en av alla våra fina fikabilder

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards