hannaclaudia

Alla inlägg under juni 2011

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 19:53

  Nu är jag hemma i Gnesta igen. Men imorgon blir det gå upp tidigt för att cykla med Tintin igen. Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och smaska på lite turkisk peber mums!   

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 11:25

  Igår åkte Louise till sin kusin tror jag det var och kommer inte hem på ett tag..   

Just nu skulle jag egentilgen ligga ute i hängmattan och chilla men jag kom inte längre än till datan. Men jag ska fixa lite att dricka sen ska jag gå ut och chilla!    

Av hanna czechowski - 14 juni 2011 18:27

    Livet leker, men en tjej som jag kan stå på sig och jag mår as kalas!

Av hanna czechowski - 14 juni 2011 08:31

  Tidiga dagar denhär veckan.. MEn eftersom jag är så snäll mot min lillasyster så cyklar jag med henne till fotbollsskolan. Sen ska jag cykla med henne hem sen igen. Under tiden ska jag först åka förbi Louise och se om hon vaknar. Vilket hon inte lär gör. Sen ska jag väl vänta på att Vanessa ska komma!   

Av hanna czechowski - 13 juni 2011 12:52

  Sitter hemma hos Emelie med henne och Jens. Jag har dejt med datan och Emelie fixar sig. Vi ska snart äta. 

Av hanna czechowski - 12 juni 2011 22:21

  Jag ska snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag först gå upp tidigt och ta bussen till trosa för att åka och bada med min vän Emelie.  Det var väldigt länge sen jag träffade henne, så det ska bli kul! Sen på eftermiddagen så drar jag mig till Vagnhärad för att vara med bästa Vanessa. Och ska förmodligen som hon henne också.

Av hanna czechowski - 12 juni 2011 12:45

Det är ju ändå sommarlov för min del, och jag chillar galet i mitt nya och fina rum hos mamma. Lyssnar på musik.

Igår var det Samuels tur att ta studenten! Den var riktigt trevlig, ont i fötterna hade jag också. Men det är väl meningen, vill man vara fin får man lida pin   

Men vad ska man göra idag? Just nu håller jag på att hänga upp tvätten, för Simon har inte gjort det.. ( duktig tjej.) 

Man kanske ska tvinga med Simon att bada ?  Ja jag får se vad som händer idag.




Av hanna czechowski - 12 juni 2011 00:10

Det är en härlig känsla, det pirrar i hela kroppen. Det ska kännas som man flyger, det är precis vad jag gör. Hur underbart kan det inte bli? Det kan ju nästan inte bli bättre. Helt sjukt. Jag nästan flyger fram.

För engångs skull när jag sitter själv och tänker mår jag riktigt bra.

Det är mycket som har hänt på senaste. Jag har förlorat en som var min bästa vän, Men jag mår så jävla bättre utan dig Sofia. Jag hoppas du läser det här. Men jag mår kasst med dig, jag kan säga nu att jag har inte slutat älska dig, du finns fortfarande i mitt hjärta. Men under alla dessa 3 år, så har jag knappt kunnat tänkt på mig själv. Men nu! ALLT är så mycket himla bättre.

Jag vet att jag har hittat så mycket bättre vänner än dig, jag kan faktist tänka på mig själv nu. Men jag saknar dig även om det är så JÄVLA skönt utan dig! 


Du var så fucking jävla mycket för mig, nu är du bara som ingen alls.

 


Ovido - Quiz & Flashcards