hannaclaudia

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 23:21

Just nu sitter en ganska blött tjej vid datan, kom hem nyss från en cykeltur i spöregna! Jag har varit ute och träffat mina två kära vänner Jannele och Josefin  Klockan börja slå mot 00.00 och jag ska upp tidigt imorgon, så det blir väl att stänga av datan och gå och säga hej till min säng   


 

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 21:45

Alla har vi en gång i tiden varit små, vi har alla haft våra bästa tider.

Men så småningom blir allt piss, men du ska se att jag kan klättra till toppen!

  

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 19:53

  Nu är jag hemma i Gnesta igen. Men imorgon blir det gå upp tidigt för att cykla med Tintin igen. Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och smaska på lite turkisk peber mums!   

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 11:25

  Igår åkte Louise till sin kusin tror jag det var och kommer inte hem på ett tag..   

Just nu skulle jag egentilgen ligga ute i hängmattan och chilla men jag kom inte längre än till datan. Men jag ska fixa lite att dricka sen ska jag gå ut och chilla!    

Ovido - Quiz & Flashcards