hannaclaudia

Alla inlägg den 8 april 2012

Av hanna czechowski - 8 april 2012 13:05

Godmorgon! Idag var jag uppe ur sängen redan vid 9! Hm? Men gick upp och åt frukost satte mig vid tv och kollade på trassel. Nu har jag precis duschat, ska snart gå upp och fixa håret. Vet inte om jag ska vara med Ida, för vid klockan tre så ska familjen ut till Norrtuna och fira lite påsk. 

Men vi får se om jag hinner träffa henne, eller om jag tar det lugnt hemma istället. 


 

Av hanna czechowski - 8 april 2012 13:05

Godmorgon! Idag var jag uppe ur sängen redan vid 9! Hm? Men gick upp och åt frukost satte mig vid tv och kollade på trassel. Nu har jag precis duschat, ska snart gå upp och fixa håret. Vet inte om jag ska vara med Ida, för vid klockan tre så ska familjen ut till Norrtuna och fira lite påsk. 

Men vi får se om jag hinner träffa henne, eller om jag tar det lugnt hemma istället. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards