hannaclaudia

Alla inlägg den 20 april 2011

Av hanna czechowski - 20 april 2011 22:29

Jag orkar inte med det som händer just nu.
Jag vet att jag kan lita på några, men just det här är inget jag kan prata med någon om..
Det tar på mig. Det börjar snart ta på alla.
Jag måste vara dum nog att tro på att det någonsin kommer att kunna slå igenom. Att jag ens hoppas.
Jag är dum nog att jag ens står kvar på samma ruta. Och vägrar gå vidare.
Men jag klarar inte av det. Snart får det vara nog..  


  
 

Av hanna czechowski - 20 april 2011 12:13

Det är ju ändå lov, och just nu har jag inget att göra. Så jag kan vara duktig att uppdatera lite..   
Jag sitter och kollar på Simpsons på tv och Stefanie sitter och kollar på bigbroter på datan    sociala vi är med varandra ..
Men vi ska nog snart dra ut och kolla vad som händer. Sen ska jag ta bussen till Gnesta eftersom jag egentligen är där den här veckan.
Jag ska vara med Hanna idag tror jag   

Just fan. Jag åkte till nyköping igår för jag skulle följa med Stefanie till tandläkaren och ta bort sin tandstälning. Hon blev FETT söt. buse   

   
   
Två söta bilder just nu   

Ovido - Quiz & Flashcards