hannaclaudia

Alla inlägg under juli 2011

Av hanna czechowski - 8 juli 2011 14:34
Nu ska jag snart dra mig mot min vän Stefanie, vi ska grilla lite och ta det lungt med Några. 
Bada lär vi ju ochså göra i den här värmen!



För the botten is nådd

Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen
Av hanna czechowski - 7 juli 2011 00:29

Klockan har passerat 00.00 och jag ska nog ta och lägga mig. 

Få flyga iväg och komma till drömmarnas land! Underbart


Sådär in på natten brukar man kunna se på andras bloggar att dom skriver av sig. Men för mig så brukar jag må bättre efter tolv slaget.

För att jag känner lugnet, jag har ingen som kommer och tjatar. Dom flesta sover. Jag får sitta för mig själv och bara tänka på mig och ingen annan.


 

Av hanna czechowski - 6 juli 2011 15:14


Det är inte lätt att leva i dagens läge. Folk klagar på hur man är som person. Antingen är man för tjock, eller för smal? Du är ful eller snygg. Det spelar ingen roll hur du ser ut, dom hittar ändå något som är fel på dig.

Det borde inte få vara så här..


Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel i världen här idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.

Ovido - Quiz & Flashcards