hannaclaudia

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

fem saker du inte visste om mig.

Av hanna czechowski - 14 juli 2011 01:38

jag tänkte berätta fem saker ni kanske inte visste om mig. Spännande va?   


1. Nästan varje kväll innan jag går och lägger mig tar jag fram en liten bok jag har vid sängen och skriver ner en liten text om det som jag just då tänker på.


2. Jag kan tycka det är mysigt att bara sitta för mig själv i mitt rum med min dator och inte göra något. ( Även om jag klagar på att min bror sitter vid datan, så gör jag nog också det mycket. )


3. Jag är extremt rädd för att gå ute själv i trånga utrymmen, tex när det är mycket skog runt mig.( Jag har inte varit det förut, det var efter jag såg en film på bio med Nikita.. )


4. Jag har alltid varit mig själv, jag skiter totalt i vad folk tycker och tänker om mig. Om dom inte kan acceptera mig som jag är. Är dom inget att ha. ( Det är så jag tänker hela tiden! )


5. Jag kan bli riktigt jobbig när jag verkligen inte har något att göra.


Så nu kanske ni vet lite mer om mig. Eller inte mer om mig, men hur jag är och tänker på saker   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna czechowski - 16 maj 2012 12:54


Jag har bestämt mig för att börja om på nytt, och med det så blev allt nytt. Hoppas ni fortfarande kommer läsa min blogg!  Den hittar ni HÄÄÄÄÄÄR               ...

Av hanna czechowski - 12 april 2012 19:49

Sitter henna hos min bästa vän, hon håller på att fixar sig, sen ska vi gå ut. Jag sover här ikväll. Men vet inte vad som händer ikväll, vi kanske ska grilla lite. Men det återstår att se. Nu ska jag platta mitt hår sen drar vi. Puss! ...

Av hanna czechowski - 12 april 2012 14:20

Hej! Vaknade ganska sent idag, men var riktigt trött. Nu håller jag på att packa och fixa lite, ska åka till vagnhärad och träffa min stjärna Louise. Kanske sover där, annars åker jag hem senare ikväll. Men nu måste jag gå och platta håret så jag int...

Av hanna czechowski - 11 april 2012 23:13


Tjo alla sötisar. Kom precis hem efter en ute kväll med Ida, Sofia och Kevin. ( och Rasmus. ) VI hade det nog inte så roligt. Så passade på att åka hem när Danne skulle åka. Så fick skjuts en bit. Nu ligger jag i sängen. Ska snart gå och tvätta bort ...

Av hanna czechowski - 11 april 2012 17:59

Ovido - Quiz & Flashcards