hannaclaudia

Alla inlägg under december 2010

Av hanna czechowski - 4 december 2010 17:02

 Nu har jag gått och blivit sjuk.. Åtta dagar innan Thailand.
Jag orkar inte blogga nu är seg.

Av hanna czechowski - 2 december 2010 21:27




all I want for christmas i you..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag göra min klar för kvällen. Sen bädda ner mig med mitt gosiga täcke.
Imorgon har vi dansredovisning! och jag kan inte ens dansen. Sen är jag lite små sur på vissa personer.
Men något posetivt är att jag dra till Thailand om 10 dagar!
åhh jag längtar, bort från kylan, bort från alla problem ( eller ) ?

    

Av hanna czechowski - 2 december 2010 14:02

Jag gick hem efter tekniken för jag har jätte ont i huvudet. Nu sitter jag i soffan hemma hos pappa och ska snart gå till bussen, eftersom jag är hos mamma :) tror jag ska börja gå om några monutwr. så vi hörs sen / h

Ovido - Quiz & Flashcards