hannaclaudia

Alla inlägg den 28 november 2010

Av hanna czechowski - 28 november 2010 22:12

Nu ska jag stänga av datan och sova.
Eller först måste jag spela lite harpan! Jag är fan beroende. Jag orkade inte kolla klart på beck. Har nog redan sätt den tror jag, om jag inte minns fel.
Imorgon ska man upp tidigt imorgon igen.
Skolan är alltid lika roligt, nu när det är snö och allt. Eller??

Godnatt alla söt.

Av hanna czechowski - 28 november 2010 19:04


Det är faktis första advent idag. Jag spänderade min dag med mina kära vänner Hanna och Jannele.
Det var mysigt vi bakade peppakakor, och åkte pulka eller vi lekte mest i snön. :)
Nu ska jag först städa rummet lite snabbt, sen hoppa in i duschen. Och ikväll är det beck, det får vi inte missa.
puss

Av hanna czechowski - 28 november 2010 12:27

Sitter i sängen och lyssnar på musik, och är taggad på att åka pulka.
Fast egentligen borde jag nog ha gjort NO den här helgen..
Var med min kära muppar igår. Hanna & Jannele  
och idag ska vi åka pulka och baka pepparkakor. Det blir en riktigt mysig söndag idag.   

puss   

Ovido - Quiz & Flashcards